Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
YABANCI DİL I (UZAKTAN EĞİTİM)YAD1110361Güz Dönemi2+022
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİngilizce
Dersin SeviyesiÖn Lisans
Dersin TürüOrtak Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Müge SARI
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıOrtak ders olan İngilizce dersi, öğrencilere temel seviyede kelime bilgisi vermeyi, bunlarla kurallı cümleler kurabilmeyi ve temel anlamda kendilerini ifade edebilmelerini amaçlar.
Dersin İçeriğiBu ders; Tanıştığımıza memnun oldum: Basit şimdiki zaman: Ol (am-is-are),Basit şimdiki zaman var,
sıklık zarfları, emir kipleri, çok, çok, önce, sonra, ondan sonra ve sonra, nerede, nerede… işaretler.,Makaleler a, an, the, tekil-çoğul isimler,Zamirler, ne kadar, kaç yaşında…,Şimdiki zaman,Gelecek zamanlar: olacak/olacak,olmalı/zorunlu,Ara sınav,Büyük harfler, nokta,Basit geçmiş zaman,olabilir/mayıs,izin/istek,Eskiden,Geçmiş olabilir/olabilirdi (eskiydi),Final sınavı; konularını içermektedir.
Ders Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
Kişisel ilgi alanlarıyla ilgili tümceleri ve sık kullanılan sözcükleri anlar.
Çok kısa ve basit metinleri okur, reklamlar, menüler ve zaman çizelgeleri gibi basit günlük materyallerde belirli bilgileri bulur.
Kısa, basit kartpostallar yazar, formları kişisel ayrıntılarla doldurur ve çok basit bir kişisel mektup yazar.
Diğer kişinin daha yavaş bir konuşma hızında bir şeyleri tekrar etmeye veya yeniden ifade etmeye hazır olması koşuluyla, basit bir şekilde etkileşime girer.
Diğer kişiyle daha yavaş bir hızda bir şekilde bir örnekle ifade edilir.
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Tanıştığımıza memnun oldum: Basit şimdiki zaman: Ol (am-is-are)
2Basit şimdiki zaman var,
sıklık zarfları, emir kipleri, çok, çok, önce, sonra, ondan sonra ve sonra, nerede, nerede… işaretler.
3Makaleler a, an, the, tekil-çoğul isimler
4Zamirler, ne kadar, kaç yaşında…
5Şimdiki zaman
6Gelecek zamanlar: olacak/olacak
7olmalı/zorunlu
8Ara sınav
9Büyük harfler, nokta
10Basit geçmiş zaman
11olabilir/mayıs
12izin/istek
13Eskiden
14Geçmiş olabilir/olabilirdi (eskiydi)
15Final sınavı
Kaynak
SURE Elementary Student's Book and Workbook

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
Koruma alanında temel ilke ve yöntemleri bilir.
2
Kültürel miras eserlerini oluşturan malzemeleri bilen, bozulmaları tanıyan, bozulmalara karşı önlem alabilecek bilgiye sahip olur.
3
Temel teknik resim kurallarını bilir, mimari öğeleri ölçülendirip çizerek belgeler.
4
Bireysel olarak, takım çalışmalarında etkin çalışabilme becerisine ve disiplinli sorumluluk üstlenir.
5
Mesleki ve toplumsal etik değerlere sahip olur.
6
Mesleki araçları ve teknikleri kullanır.
7
Alanın gerektirdiği bilgisayar yazılımlarını ve bilgi iletişim teknolojilerini başarıyla kullanır.
8
Alanını ilgilendiren bilimsel bilgiye ulaşma, güncel yenilikleri takip etme, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir.
9
Multidisipliner etkileşime önem verir.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 20
Genel Sınavın Başarıya Oranı 80
Toplam 100

Dersin Detaylı Bilgileri

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
YABANCI DİL I (UZAKTAN EĞİTİM)YAD1110361Güz Dönemi2+022
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİngilizce
Dersin SeviyesiÖn Lisans
Dersin TürüOrtak Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Müge SARI
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıOrtak ders olan İngilizce dersi, öğrencilere temel seviyede kelime bilgisi vermeyi, bunlarla kurallı cümleler kurabilmeyi ve temel anlamda kendilerini ifade edebilmelerini amaçlar.
Dersin İçeriğiBu ders; Tanıştığımıza memnun oldum: Basit şimdiki zaman: Ol (am-is-are),Basit şimdiki zaman var,
sıklık zarfları, emir kipleri, çok, çok, önce, sonra, ondan sonra ve sonra, nerede, nerede… işaretler.,Makaleler a, an, the, tekil-çoğul isimler,Zamirler, ne kadar, kaç yaşında…,Şimdiki zaman,Gelecek zamanlar: olacak/olacak,olmalı/zorunlu,Ara sınav,Büyük harfler, nokta,Basit geçmiş zaman,olabilir/mayıs,izin/istek,Eskiden,Geçmiş olabilir/olabilirdi (eskiydi),Final sınavı; konularını içermektedir.
Ders Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
Kişisel ilgi alanlarıyla ilgili tümceleri ve sık kullanılan sözcükleri anlar.
Çok kısa ve basit metinleri okur, reklamlar, menüler ve zaman çizelgeleri gibi basit günlük materyallerde belirli bilgileri bulur.
Kısa, basit kartpostallar yazar, formları kişisel ayrıntılarla doldurur ve çok basit bir kişisel mektup yazar.
Diğer kişinin daha yavaş bir konuşma hızında bir şeyleri tekrar etmeye veya yeniden ifade etmeye hazır olması koşuluyla, basit bir şekilde etkileşime girer.
Diğer kişiyle daha yavaş bir hızda bir şekilde bir örnekle ifade edilir.
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Tanıştığımıza memnun oldum: Basit şimdiki zaman: Ol (am-is-are)
2Basit şimdiki zaman var,
sıklık zarfları, emir kipleri, çok, çok, önce, sonra, ondan sonra ve sonra, nerede, nerede… işaretler.
3Makaleler a, an, the, tekil-çoğul isimler
4Zamirler, ne kadar, kaç yaşında…
5Şimdiki zaman
6Gelecek zamanlar: olacak/olacak
7olmalı/zorunlu
8Ara sınav
9Büyük harfler, nokta
10Basit geçmiş zaman
11olabilir/mayıs
12izin/istek
13Eskiden
14Geçmiş olabilir/olabilirdi (eskiydi)
15Final sınavı
Kaynak
SURE Elementary Student's Book and Workbook

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
Koruma alanında temel ilke ve yöntemleri bilir.
2
Kültürel miras eserlerini oluşturan malzemeleri bilen, bozulmaları tanıyan, bozulmalara karşı önlem alabilecek bilgiye sahip olur.
3
Temel teknik resim kurallarını bilir, mimari öğeleri ölçülendirip çizerek belgeler.
4
Bireysel olarak, takım çalışmalarında etkin çalışabilme becerisine ve disiplinli sorumluluk üstlenir.
5
Mesleki ve toplumsal etik değerlere sahip olur.
6
Mesleki araçları ve teknikleri kullanır.
7
Alanın gerektirdiği bilgisayar yazılımlarını ve bilgi iletişim teknolojilerini başarıyla kullanır.
8
Alanını ilgilendiren bilimsel bilgiye ulaşma, güncel yenilikleri takip etme, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir.
9
Multidisipliner etkileşime önem verir.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 20
Genel Sınavın Başarıya Oranı 80
Toplam 100

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu