Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ETKİNLİK ÇALIŞMALARI | FTR1111085 | Güz Dönemi | 2+0 | 2 | 2 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Ön Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | |
Dersi Verenler | Öğr.Gör. Esra TEKECİ |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | I. Etkinlik yönetiminin temel kavramlarına, Etkinlik yönetiminin gelişimine detaylı bir giriş sağlamak. II. Etkinlik ekibinin değişen koşullara uygun ve etkili çözümler geliştirmelerini sağlamak III. Etkinlik yönetiminin diğer alanlarla bütünleşik çalışmasını sağlama ve yönetme becerisi kazandırmak. Etkinlik yönetimi Stratejisi geliştirme bilgi ve becerisi kazandırmak. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Etkinlik organizasyon süreçleri,Kahve ve sosyal medya etkileşimi semineri,Microsoft Office Uygulamaları,Mezun Buluşması,Beykoz Cam ve Billur Müzesi teknik gezi,Optik Kalite Belgelendirmeleri - Sektörden katılımcı İle Söyleyişi ,Kurumsal yazışma teknikleri,ARA SINAV,Sağlık Tarihi Müzesi - Optisyenlik Müzesi Belgeseli,Optisyenlik Sektörü - Katılımcı İle Söyleyişi,1. Bölge İstanbul Optisyen-Gözlükçüler Odası Ziyareti,Optik Satış ve Mağaza Yönetimi - Sektörden Katılımcı İle Söyleyişi,İstanbul Modern Sanat Müzesi - Optik Sanat (Opt Art) İllüzyon Teknik Gezi,Kariyer Günleri,1 Haziran Optisyen-Gözlükçüler Günü Etkinliği; konularını içermektedir. |
Ders Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
Öğrencilerin Kariyer Merkezi Faaliyetlerini Tanıyabilmesi Öğrencilerin Öz Farkındalığının Artırılabilmesi Öğrencilerin Kariyer Seçeneklerini Keşfedebilmesi Kendini İfade Etme ve Etkili İletişim Becerilerinin Geliştirilebilmesi Profesyonel İlişki Ağlarının Öneminin Kavranabilmesi Destek Birimlerinin Tanıtılabilmesi Öğrencilerin Etkin Kaynak Kullanımını Öğrenebilmesi |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Etkinlik organizasyon süreçleri | |
2 | Kahve ve sosyal medya etkileşimi semineri | |
3 | Microsoft Office Uygulamaları | |
4 | Mezun Buluşması | |
5 | Beykoz Cam ve Billur Müzesi teknik gezi | |
6 | Optik Kalite Belgelendirmeleri - Sektörden katılımcı İle Söyleyişi | |
7 | Kurumsal yazışma teknikleri | |
8 | ARA SINAV | |
9 | Sağlık Tarihi Müzesi - Optisyenlik Müzesi Belgeseli | |
10 | Optisyenlik Sektörü - Katılımcı İle Söyleyişi | |
11 | 1. Bölge İstanbul Optisyen-Gözlükçüler Odası Ziyareti | |
12 | Optik Satış ve Mağaza Yönetimi - Sektörden Katılımcı İle Söyleyişi | |
13 | İstanbul Modern Sanat Müzesi - Optik Sanat (Opt Art) İllüzyon Teknik Gezi | |
14 | Kariyer Günleri | |
15 | 1 Haziran Optisyen-Gözlükçüler Günü Etkinliği |
Kaynak |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | ||||||
2 | Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. | ||||||
3 | Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. | ||||||
4 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. | ||||||
5 | Alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp sözel ve yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder. | ||||||
6 | Sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir. | ||||||
7 | Sağlıklı, engelli ve fizyoterapi ihtiyacı olan bireylere elektroterapi programını uygulama bilgisine sahiptir. | ||||||
8 | Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme | |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | 40 | |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | 60 | |
Toplam | 100 |
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ETKİNLİK ÇALIŞMALARI | FTR1111085 | Güz Dönemi | 2+0 | 2 | 2 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Ön Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | |
Dersi Verenler | Öğr.Gör. Esra TEKECİ |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | I. Etkinlik yönetiminin temel kavramlarına, Etkinlik yönetiminin gelişimine detaylı bir giriş sağlamak. II. Etkinlik ekibinin değişen koşullara uygun ve etkili çözümler geliştirmelerini sağlamak III. Etkinlik yönetiminin diğer alanlarla bütünleşik çalışmasını sağlama ve yönetme becerisi kazandırmak. Etkinlik yönetimi Stratejisi geliştirme bilgi ve becerisi kazandırmak. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Etkinlik organizasyon süreçleri,Kahve ve sosyal medya etkileşimi semineri,Microsoft Office Uygulamaları,Mezun Buluşması,Beykoz Cam ve Billur Müzesi teknik gezi,Optik Kalite Belgelendirmeleri - Sektörden katılımcı İle Söyleyişi ,Kurumsal yazışma teknikleri,ARA SINAV,Sağlık Tarihi Müzesi - Optisyenlik Müzesi Belgeseli,Optisyenlik Sektörü - Katılımcı İle Söyleyişi,1. Bölge İstanbul Optisyen-Gözlükçüler Odası Ziyareti,Optik Satış ve Mağaza Yönetimi - Sektörden Katılımcı İle Söyleyişi,İstanbul Modern Sanat Müzesi - Optik Sanat (Opt Art) İllüzyon Teknik Gezi,Kariyer Günleri,1 Haziran Optisyen-Gözlükçüler Günü Etkinliği; konularını içermektedir. |
Ders Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
Öğrencilerin Kariyer Merkezi Faaliyetlerini Tanıyabilmesi Öğrencilerin Öz Farkındalığının Artırılabilmesi Öğrencilerin Kariyer Seçeneklerini Keşfedebilmesi Kendini İfade Etme ve Etkili İletişim Becerilerinin Geliştirilebilmesi Profesyonel İlişki Ağlarının Öneminin Kavranabilmesi Destek Birimlerinin Tanıtılabilmesi Öğrencilerin Etkin Kaynak Kullanımını Öğrenebilmesi |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Etkinlik organizasyon süreçleri | |
2 | Kahve ve sosyal medya etkileşimi semineri | |
3 | Microsoft Office Uygulamaları | |
4 | Mezun Buluşması | |
5 | Beykoz Cam ve Billur Müzesi teknik gezi | |
6 | Optik Kalite Belgelendirmeleri - Sektörden katılımcı İle Söyleyişi | |
7 | Kurumsal yazışma teknikleri | |
8 | ARA SINAV | |
9 | Sağlık Tarihi Müzesi - Optisyenlik Müzesi Belgeseli | |
10 | Optisyenlik Sektörü - Katılımcı İle Söyleyişi | |
11 | 1. Bölge İstanbul Optisyen-Gözlükçüler Odası Ziyareti | |
12 | Optik Satış ve Mağaza Yönetimi - Sektörden Katılımcı İle Söyleyişi | |
13 | İstanbul Modern Sanat Müzesi - Optik Sanat (Opt Art) İllüzyon Teknik Gezi | |
14 | Kariyer Günleri | |
15 | 1 Haziran Optisyen-Gözlükçüler Günü Etkinliği |
Kaynak |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | ||||||
2 | Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. | ||||||
3 | Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. | ||||||
4 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. | ||||||
5 | Alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp sözel ve yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder. | ||||||
6 | Sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir. | ||||||
7 | Sağlıklı, engelli ve fizyoterapi ihtiyacı olan bireylere elektroterapi programını uygulama bilgisine sahiptir. | ||||||
8 | Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme | |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | 40 | |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | 60 | |
Toplam | 100 |