Ana içeriğe atla
KURUMSAL İLETİŞİM İSSB

Kurumsal iletişim, sürdürülebilirlik anlayışıyla kurumun verimliliğini artırılması ve hedef kitle tarafından beğenilen ve takdir edilen bir kurum halini alması faaliyetlerine yönelik bir iletişim ve ilişki disiplinidir.Kurumsal özellik taşıyan ve bu özelliklerle toplumsal yapının bir parçası haline gelen kurumların içinde ve dışında kurdukları ilişki düzenidir.

Amaç - Görev

Kurumsal iletişim, kurumun amaç ve hedeflerine ulaşmasını sağlar. Reklam ve imaj oluşturmada, değişim gerçekleştirmede, medya ve tüketici ilişkilerini geliştirilmesinde, bölüm ve elemanlar arasındaki bütünleşmede, bilgi akışında kurumsal iletişim etkili olur.

Yürütülen İşlemler

  • Kurumsal İtibar Yönetimi (Prestij)
  • İç İletişim
  • Etkinlik Yönetimi
  • Medya İlişkileri 
  • Kurumsal Kimlik
  • İmaj
  • (Kurumsal Sosyal Sorumluluk)
  • Pazarlama İletişimi
  • Kurumsal Reklam ve Sponsorluklar
  • Sürdürülebilir İletişim
  • Kriz Yönetimi 

İLETİŞİM

[email protected]