12.06.2025

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ERASMUS+2023-1-TR01-KA131-HED-000146814 PROJESİ PERSONEL EĞİTİM ALMA/2.DÖNEM HAK KAZANANLARIN LİSTESİ
ASİL
Sıra No | Personel Adı-Soyadı | Unvanı/Programı |
1 | Ga***** SE* | Öğr.Gör./ Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Programı |
2 | Be*** Nu* ÖZ***** | Öğr.Gör./ İç Mekan Tasarımı Programı |
3 | Ay***** ŞA*** | Öğr.Gör./ Anestezi Programı |
*Programla İlişkili Olmayan Ülkelere Personel Hareketliliği (ULUSLARARASI HAREKETLİLİK)- Diğer Ülkeler 1-12. Bölge Ülkelerine, toplam hibenin %20’si ayrılmıştır
YEDEK
1 | Fe**** AY*** | Öğr.Gör./Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Programı |
Eğitim Alma Hareketliliğine hak kazanan adaylarca hareketliliğe başlamadan önce hazırlanması ve teslim edilmesi gereken belgeler:
Öğretim elemanının / İdari personelin Erasmus+ Programı kapsamında eğitim alma hareketliğini gerçekleştireceği, gideceği üniversite ve bölüm adı, ziyaret tarihlerini belirten görevlendirme yazısı, (İnsan Kaynakları Biriminden alınacaktır.)
Halk Bankası vadesiz AVRO hesap cüzdanı fotokopisi (Herhangi bir Halk bankası Şubesi olabilir.)
Pasaport ve kimlik fotokopisi
Personel Hibe Sözleşmesi
Eğitim Alma Hareketlilik Anlaşması
Eğitim Alma Hareketliliğine hak kazanan adaylarca Eğitim Alma Hareketliliği tamamlandıktan sonra Uluslararası İlişkiler Ofis Koordinatörlüğüne teslim edilmesi gereken belgeler:
Gidilen üniversiteden alınmış olan Katılım Sertifikası (Hareketliliğinizin başlangıç ve bitiş tarihlerini içeren gittiğiniz üniversiteden alınan imzalı mühürlü bir belge ).
Nihai Rapor Formu – (Mobility Tool Portalı üzerinden e-posta adresinize gönderilecek link üzerinden doldurulacaktır)
Uçuş kartları ve pasaport giriş-çıkış sayfalarının fotokopisi
İstanbul Sağlık ve Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Uluslararası Ofis Koordinatörlüğü